2013-11-05

Friskis och Svettis

Var och gymmade med Frida förut, fy fan va kul det var. Så jävla härligt att gymma låta musklerna arbeta och känna hur man blir tröttare och mer jävlig på att träna. Det var skit kul ända tills vi skulle in i skåpet igen. På friskis och Svettis så har dom skåp som man kan stoppa sina saker i och sätta dit ett eget hänglås på. Jag hade med mig ett hänglås. Men jag hade tagit ur fel nyckel och lagt båda nycklarna i skåpet och låst in dom. Jag gick upp till receptionen och frågade om dom hade en bultsax som dom kunde knipsa upp låset med. Och det hade dom. En gubbe som jobbade där tog fram den och följde med oss ner. När vi kommer ner så säger han att han inte vill gå in eftersom att det är ett omklädningsrum för kvinnor. Men han sa att jag och Frida lätt skulle klara av det där. Lättare sagt än gjort, jag och Frida försökte hur mycket som helst men fick ändå inte av låset. Vi frågade damerna i rummet om det var okej att gubben kom in och hjälpte oss. Och det var det, så han kom in och skulle göra det själv. Men han kunde inte heller. Han tog i så hårt att han gjorde sönder skåpet, men det var fortfarande låst och stängt. Efter 45 min kom vi in i skåpet och du skulle vi börja teatern i matfors om 10 minuter.



Så här ska det se ut.
                      Så här såg det ut när vi gick..